In samenwerking met Allround Zonwering, een vooraanstaande naam op het gebied van zonweringssystemen, hebben wij onlangs een mooie nieuwe campagne gedraaid. Onder de slogan ‘Gratis upgrade naar een Somfy Solar motor’ bood Allround Zonwering haar klanten de mogelijkheid om te profiteren van geavanceerde technologieën die het gebruiksgemak en de duurzaamheid van hun zonweringssystemen verbeterden. Met deze campagne wilde Allround Zonwering een nieuwe norm stellen in de branche en klanten een ongeëvenaarde ervaring bieden.
Kracht van de Somfy Solar motor
Het hart van deze campagne was de Somfy Solar motor, een revolutionaire innovatie op het gebied van zonweringstechnologie. De motor werkt volledig op zonne-energie, waardoor het gebruik van bekabeling overbodig wordt. Dit zorgt niet alleen voor lagere energiekosten, maar ook voor een verminderde ecologische impact. Met de Somfy Solar motor kunnen klanten hun zonweringssystemen bedienen met behulp van een gebruiksvriendelijke afstandsbediening of zelfs via een smartphone-app. Deze geavanceerde technologie biedt ongekend gemak en flexibiliteit, waardoor klanten volledige controle hebben over hun zonwering, ongeacht hun locatie.
Vormgeving en website
Voor de vindbaarheid en landing van de campagne hebben wij een landingspagina ingericht en daarnaast de volledige campagne mogen vormgeven. Onze Anja dook in het ontwerp, terwijl Stefan en Thomas aan de slag gingen met de website: custom en met dealerlocator. Voor social media ontwierp Anja de advertenties en zorgde ze ervoor dat Allround Zonwering in volle glorie kon stralen in de media-uitingen van DPG Media. Een succes, zo bleek: “Het mooiste verhaal dat we terugkregen van een dealer was dat een klant binnenkwam met het uitgeknipte krantenartikel in de hand,” vertelt Sander Mensink, accountmanager bij Allround Zonwering.
De markt is wakker
“We hebben meerdere doelen mogen bereiken met deze campagne,” vervolgt Mensink. “Zo hebben meerdere nieuwe dealers zich bij ons aangesloten en hebben we de markt wakker geschud – iets waar we nog het meest trots op zijn.” Mensink vertelt: “Dankzij de samenwerking met Bredewold communicatievormgevers was deze campagne perfect vormgegeven en werden klanten uitgenodigd om te profiteren van de vele voordelen die de Somfy Solar motor te bieden heeft. Of het nu ging om een betere controle over de zonweringssystemen, kostenbesparing op energie of bijdragen aan een groenere toekomst, deze campagne beloofde een win-winsituatie te zijn voor zowel klanten als het milieu.”