Het nadenken over je identiteit en het bepalen van je strategie zijn onmisbare bouwstenen voor de communicatie van je organisatie, project of product.
Het nadenken over je identiteit en het bepalen van je strategie zijn onmisbare bouwstenen voor de communicatie van je organisatie, project of product.
Voordat we concreet concepten ontwikkelen en middelen gaan vormgeven, werken we samen met onze klanten aan een heldere opdrachtomschrijving. Dat kan soms kort en bondig, in één of enkele gesprekken. Maar soms ook grondig en gedegen door verschillende sessies waarbij we medewerkers, klanten en relaties betrekken. De resultaten leggen we vast in het positioneringsdocument.
We stellen vooral veel vragen. Over het waarom, hoe en wat. Over missie, visie en waarden. Over doelen, doelgroepen en je positie ten opzichte van concurrenten. Wat moet er precies verteld worden? Welk gevoel wil je daar in overbrengen? Hoe verbind je je met de doelgroep(en)? De antwoorden geven op een prikkelende en enthousiasmerende manier richting aan de communicatiestrategie. Dat maakt de communicatie uitingen die hierop volgen consistent en efficiënt. Recht op het doel af. In een overzichtelijk proces, zowel qua kosten als qua planning. Precies zoals je van een goed communicatiebureau mag verwachten. //
Slagvaardige communicatie // Als merk in het brein van je klant // Vier professionals over identiteit // Portfolio