Dankzij McCain kan de chefkok verrassen

december 28, 2017
Bredewold

Ons doel is om als dé innovatieve partner gezien te worden. We voeden de chefkok met nieuwe producten en ideeën, zodat hij zijn gasten weer kan verrassen.

Bij McCain zijn we momenteel bezig een nieuwe merkuitstraling door te voeren. In 2017 hebben we een nieuw logo geïntroduceerd. Daar aan vast hangt een wat frissere communicatiestijl die in 2018 een vervolg krijgt.

Verschillende merken onder één vlag

We hadden altijd één bedrijfslogo, maar we voeren verschillende merken onder de vlag van McCain, zoals CêlaVita. In januari introduceren we een nieuwe food brand, tijdens de vakbeurs Horecava. Waar ik samen met Bredewold mee bezig ben is dit merk en de nieuwe uitstraling gelijk sterk neer te zetten in onze doelgroep van horeca-ondernemers. Met een nieuwe stand en offline en online mediacampagnes.

 

Bredewold is daarin onze partner en een verlengstuk voor mij als het gaat over marketing

Marktleider op het gebied van kennis en innovatie

McCain is niet marktleider, maar onze doelstelling voor het komende jaar is wel om als dé innovatieve partner gezien te worden. Op het vlak van hoe we communiceren, hoe we de markt bewerken als het gaat om sales, hoe we ons presenteren op Horecava en het verhaal dat we vertellen. We willen marktleider zijn op het gebied van kennis en innovatie.

Dat betekent dat we in de restauratieve doelgroep niet alleen friet leveren, maar ook producten die aansluiten op de laatste trends, zoals fingerfood, en door kennis te delen en de chefkok te inspireren. We voeden de chefkok met nieuwe producten en ideeën, zodat hij zijn gasten weer kan verrassen. Dat gaat veel verder dan alleen maar kenmerken van producten te communiceren.

We zijn een groot, internationaal bedrijf. En van daaruit wordt best wat vormgeving gecreëerd. In Nederland geven we dat wel weer een eigen twist, zodat het hier ook wérkt. Dat zit in vormgeving, woordkeuze, maar ook door nieuwe manieren, invalshoeken en materialen te bedenken. Bijvoorbeeld hoe we ons op een beurs presenteren. Bredewold is daarin onze partner en een verlengstuk voor mij als het gaat over marketing.

 

Onlangs gaf Bredewold samen met Mc Cain vorm aan de Crispers introductie campagne.

Bredewold activeert

Waarmee kunnen we jou in 2018 helpen om succesvoller te worden? Je klantenbestand activeren, je missie nieuwe woorden en beelden geven, je website vindbaar maken, een nieuwe product of merk introduceren? Laat ons via bredewold.nl/activeert weten waar jij mee aan de slag wil. Het is vrijblijvend en je krijgt van ons een gratis hardloopshirt. Zodat jouw jaar actief kan beginnen.

Bredewold activeert