Asfaltvast heeft een huisstijl met een hoge attentiewaarde

oktober 12, 2017
Bredewold

Asfaltvast is een splinternieuw product dat de komende maanden in de markt wordt geïntroduceerd. Asfaltvast is ontstaan uit het idee dat het verlijmen van betonelementen gemakkelijk én sneller moet kunnen. Dus geen gedoe meer met het aanmaken en verwerken van lijm.

Wij wilden een knallend ontwerp”, zegt Joshua Beukers, werkzaam bij Den Boon Group, een bedrijf gespecialiseerd in projectbestratingen, kitwerken en montage. “We hebben Asfaltvast laten ontwerpen met een opvallende, no-nonsense stijl. Een gele kleur met een rode bedrukking waar je niet omheen kunt. De hele stijl is gericht op de pijnpunten die onze doelgroep ervaart met het verlijmen van betonelementen.”

“In de huidige situatie is onze doelgroep veel te lang bezig om betonbanden te verlijmen. De lijm moet handmatig worden aangemaakt en binnen een korte tijd verwerkt worden. Asfaltvast lost dit probleem op. Onze doelgroep kan Asfaltvast direct en super eenvoudig aanbrengen voor het verlijmen van betonelementen op asfalt. In enkele seconden tot een minuut ben je klaar. Hoe ideaal is dat!”

Nieuw concept  met een andere markt benadering 

“Dit is een project waarin we met een heel nieuw concept de markt op een andere manier benaderen. In tegenstelling tot wat men gewend is in de bouwwereld, verkopen wij Asfaltvast alleen online. Het online kopen van kant en klare spuitlijm en gietlijm voor betonbanden bestond nog niet. Dat willen wij gaan veranderen”.

Wij hebben een zachte lancering gedaan en zijn
de marketing verder aan het uitwerken.

“Wij zijn er van overtuigd dat de oplossing die Asfaltvast biedt aan gaat slaan bij onze doelgroep. Binnenkort lanceren we filmpje waarin we dat gaat verder gaan uitleggen: Werkt het echt zo simpel? Ja, het werkt echt zo simpel.”

Opvallende huisstijl en verpakkingsontwerpen

Voor het merk Asfaltvast hebben we een strakke en opvallende huisstijl gemaakt. Iets heel anders dan een corporate identity, waarbij je doorgaans wat genuanceerder ontwerpt. De kleuren hebben een hoge attentiewaarde. wat ook weer goed werkt in het verpakkingsontwerp voor de producten. De huisstijl hebben we ook toegepast in een mooie webshop.

Bestel gratis magazine #LekkerWerken Complete nieuwsoverzicht
Nieuwsgierig naar wat Bredewold voor u kan betekenen?

Met een frisse blik bekijken de medewerkers van Bredewold bij iedere opdracht welk communicatiemiddel of -middelen nodig zijn. En dan gaan we aan de slag. We zetten onze expertise, ervaring en ons enthousiasme graag in om samen met u iets goeds neer te zetten. Bent u ook toe aan een nieuwe huisstijl of een restyle van uw bestaande huisstijl en wilt u meer weten of eens doorpraten?
Bel of mail Gerben Bredewold 038 – 376 33 90 mail gerben@bredewold.nl. U kunt ook geheel vrijblijvend ons kennismakingsmagazine aanvragen via onze site.