Duurzaam relatiegeschenk, goede marketingstrategie

Een relatiegeschenk wordt gegeven als blijk van waardering. Het is goed voor de relatie tussen werknemer en werkgever of tussen jouw bedrijf en je opdrachtgevers. Belangrijk daarbij is dat vorm, kleur- en materiaalgebruik passen bij wat je als organisatie wil uitdragen. Duurzaamheid is daarbij actueel. Hoe lief wil jij zijn voor de planeet?

Duurzame keuzes

Bredewold werkt samen met betrouwbare leveranciers die op het gebied van duurzaamheid al heel wat stappen hebben gemaakt. Hun duurzaam assortiment is groot!

Wij adviseren regelmatig klanten welk relatiegeschenk geschikt is in welke situatie. Ligt de nadruk op de bóódschap of op het geschenk zélf? Is er een duidelijke aanleiding waarop aangehaakt wordt? Een recent voorbeeld is een zorginstelling die naar aanleiding van De dag van de Zorg haar medewerkers een kadopakketje heeft gegeven met biologische thee en een fair-trade chocoladereep. Voorzien van de eigen huisstijl en met een gepersonaliseerde kaart.

Marketing

De attentiewaarde van een relatiegeschenk is groot. Binnen een organisatie gaat het om de waardering die tot uitdrukking wordt gebracht. Bij klanten ligt meer de nadruk op het onderhouden van de goede relatie. Bedenk dat er veel contactmomenten zijn met geschenken die gebruiksvoorwerpen zijn. Denk aan een pen, mok, tas, paraplu, usb-stick. En bij elk contactmoment is jouw bedrijfsnaam in beeld!

Meedenken

Wil jij dat we zoeken naar een passend geschenk voor je klant of medewerkers? Wij denken graag met je mee en ontzorgen je van bedrukking in je eigen huisstijl tot en met verpakken en verzending. Meer weten of nieuwsgierig wat we voor je kunnen doen mail jeika@bredewold.nl

Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen?

Maak een afspraak
© 2021 Bredewold Communicatievormgevers