Businesscares

De zorg kampt al jaren met een krappe arbeidsmarkt. Daardoor is het noodzakelijk je te onderscheiden van je zogenaamde concullega’s’ en moeten je vacatures online goed vindbaar zijn. Dit is natuurlijk maar een onderdeel van goede arbeidscommunicatie. Uiteindelijk gaat het om de samenwerking tussen communicatiemiddelen. Zo maakten wij voor Businesscares een mooi pakket aan middelen om de juiste kandidaten vinden.

Businesscares

De zorg kampt al jaren met een krappe arbeidsmarkt. Daardoor is het noodzakelijk je te onderscheiden van je zogenaamde concullega’s’ en moeten je vacatures online goed vindbaar zijn. Dit is natuurlijk maar een onderdeel van goede arbeidscommunicatie. Uiteindelijk gaat het om de samenwerking tussen communicatiemiddelen. Zo maakten wij voor Businesscares een mooi pakket aan middelen om de juiste kandidaten vinden.

           

Wie is Businesscares?

Businesscares biedt zorgondernemers ondersteuning bij strategische en tactische vraagstukken en innovatie. Dit doen ze met een persoonlijke en zakelijke aanpak en hun ruime kennis van, en ervaring met, innovatie in de gezondheidszorg. Businesscares is al meer dan 10 jaar een gewaardeerd partner van zorgondernemers in Nederland.

Er is een toenemende vraag naar zorg en mensen die zorg verlenen. Zorgorganisaties worden uitgedaagd om dit te organiseren. Dit vraagt van hen dat zij het werk anders en slimmer gaan organiseren. Businesscares helpt daarbij. Met interimmanagers, projectmanagers, kwartiermakers, helpt Businesscares organisaties in Noord- en Oost-Nederland concrete uitdagingen aan te gaan én maakt ze werk van de zorg voor morgen.

           

Een sterk werkgeversmerk

Bredewold ondersteunt Businesscares met haar communicatie-uitingen en arbeidsmarktcommunicatie. Om te beginnen, terug naar de basis: de huisstijl heeft een flinke update gekregen, zodat deze weer helemaal aansluit bij de doelstellingen van Businesscares. Deze verzorgde en professionele uitstraling past bij het opgestelde communicatieplan en dienthet benaderen van kandidaten en opdrachtgevers via verschillende kanalen. De website kreeg een nieuwe look en werd ingericht met de beste werkwijze voor de zoekmachinemarketing (SEO) en voor de beste user experience – twee ‘eisen’ voor goede arbeidsmarktcommunicatie.

           

Must do’s voor arbeidscommunicatie die voor jou werkt

De juist kandidaten werven kost tijd en inzet. Wij helpen je graag met wat punten van aandacht.

Investeer tijd en moeite, houd de relatie met je doelgroep warm en doe recruitment er niet ‘even bij’het verdient je aandacht voor het beste resultaat;
Gebruikerservaring: zorg dat al je ‘contactpunten’ goed en soepel werken. Het is je eerste kennismaking met je doelgroep en deze eerste indruk moet natuurlijk altijd prettig zijn;
Een fijn werkgeversmerk: laat jezelf zien. Laat zien wat jullie leuker en anders maakt dan een ander. Waarom zou iemand bij jullie willen werken? Bedenk het en laat het zien;
Social media: vind je kandidaten via socialmediakanalen. Target ze met behulp van social advertising. Door de vele kanalen kun je met een effectief budget snel jouw doelgroep vinden en targeten met jouw vacature(s);
Online marketing: zorg dat je gezien wordt. Blijf in het geheugen van je toekomstige kandidaten. Door de kracht van herhaling toe te passen krijg je uiteindelijk meer bezoekers op je website.
           

Zo maakten wij voor Businesscares een mooi pakket aan middelen om de juiste kandidaten vinden.

           

Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen?

Maak een afspraak

Gerelateerde projecten

© 2023 Bredewold Communicatievormgevers